Laboratorium Analiz Medycznych Analmed deklaruje niezależność, rzetelność i bezstronność świadczonych usług w zakresie medycznej diagnostyki laboratoryjnej w oparciu o skuteczne i efektywne zarządzanie zgodnie z wymogami krajowych przepisów prawnych.
Dążymy do tego, aby nasze laboratorium zawsze kojarzyło się naszym Klientom z profesjonalną i rzetelną obsługą oraz wysoką jakością naszych usług laboratoryjnych. Pracujemy w Zintegrowanym Systemie Zarządzania, zgodnie z wymaganiami międzynarodowych norm ISO 9001:2008, dzięki czemu możemy w pełni realizować wymagania Pacjentów
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników w oparciu o realizację ustalonych– niżej wymienionych celów jakościowych, oraz celów dotyczących bezpieczeństwa informacji:
- uzyskanie zadowolenia pacjentów i jego wzrost przez sprawne świadczenie terminowo wykonywanych usług medycznych,
- utrzymanie wysokiego poziomu usług oraz nadążanie za wymaganiami obsługiwanego rynku diagnostycznego,
- uczestnictwo w sprawdzianach międzylaboratoryjnych, w celu uzyskania niezależnej i obiektywnej oceny naszej pracy,
- podnoszenie wiedzy i umiejętności specjalistycznych pracowników laboratoriów,
- uzyskanie skutecznego zarządzania i zabezpieczenie poufności, integralności i dostępności informacji medycznej,
- podniesienie poziomu kultury pracy i jej efektywności poprzez stosowanie i doskonalenie nowoczesnych metod zarządzania,
- przestrzeganie obowiązujących przepisów i wymagań prawnych dotyczących środowiska naturalnego, oraz właściwych dla niego aspektów, środowiskowych,
- podnoszenie świadomości pacjentów i personelu w zakresie ochrony środowiska naturalnego,
- zapewnienie szybkich działań korygujących i naprawczych
- rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów, ustalenie wymagań w zakresie jego obsługi.
W celu realizacji Polityki Jakości Laboratorium Medyczne Analmed zobowiązuje się do:
- włączenia personelu laboratoriów w działalność ukierunkowaną na najwyższą jakość badań, poprzez kształcenie, motywowanie, stworzenie odpowiednich warunków oraz określenie zadań, uprawnień i odpowiedzialności,
- ciągłego doskonalenia świadczonych usług laboratoryjnych oraz systemu wewnętrznej kontroli jakości oznaczeń.